pondělí 3. září 2018

Fčera, dnes a zítra

Fčera jsem se byl proplavat, projet a proběhnout s pár kámošema v Pardubkách. Bylo nás 191. Skončil jsem 60tej. V kategorii 23tí. Od loňska, pokud to jde srovnávat, jsem se zlepšil o 8 minut, z 1:36 na 1:28, asi nový kola udělala divy. Ještě uvidím, až budou ofiko výsledky, jak dopadly jednotl. disciplíny (takzvané "splity"), ale na každej pád jsem maaaaximálně spokojenej.

Zkouk jsem taky start závodu malinkatejch špuntů. Panečku, těm bych nestačil, jsou to úplný maniaci.
 
Dneska jsem se cítil fajně, tak jsem jel ráno na bazén. Zavřeno, zotavujou se z prázdnin. Tak jsem zaplaval ve Veltrubáku, to byla romantika jak prase, tma, déšť, nikde ani rybaříčka. Prima. Odpolko jsem se ještě šel proběhnout. Na čtrnáctém kilometru jsem potkal holku na kole. Vypadala jako Barča Žilkojc, ale kolo měla jiný*. A smála se mi. Už vím proč. To červený vpravo není vod melounu, to je z mý au au fňuk fňuk bradavky odřený.
Teď se natírám Bepanthenem a je mi fajn.
* Aktualizace 5.9.2018 - Asi to byla Barča, prej jezdí na bráchovém kole. Ale jestli se mi smála nebo se na mě usmála, to se musím eště zeptat.
 

Žádné komentáře:

Okomentovat