neděle 31. března 2019

Mise Brusel, D -1

Noc v zákopu proběhla spokojeně, nejprve jsem myslel, že slyším dělostřeleckou palbu, ale pak jsem si uvědomil, že to jen chrápu protože báb pldej doc.

Budíček v ééééh okolo 0700 toho novýho času, ranní hyjena a poklidit tu ten bordel, co mi tu zřejmě někdo musel v noci udělat ;-). Pak snídaně: čajík a toustík s marmoškou. Jen jeden, jak se ukázalo, byla to chyba.

Cíl dnešního průzkumu bylo zjistit logistické výzvědné informace pro zítřejší ranní zrychlený přesun z Th. De Cuyperstráát na Avenue Du Bourget, neboli Bourgetlááááán. Letem vrány je to asi 4 kilometry a nabízí se plížením plazením vpřed, trochu z kopce do kopce, slabá hodinka. Nebo v převleku proniknout do davu a zvolit MHDčko. Protože budu inkognito (opět mám volbu, můžu být pan Hugo Boss, nebo pan Blažek, nebo pan Stones. asi zvolím Stonese)
přemýšlím, jak se dostat na Avenue du Bourget čistej a MHDčku se vyhnout. Vypadá to, že moje nové bojové vozidlo bude tato zelená motorizovaná terénní obrněná kolobrnda:
Válej se tu po městě
a když máte na kreditce love, můžete se zvesela svézt. Uvidíme, jestli stejnej nápad nebude mít ráno hromada lidí no a kdyžtak to prostě dojdu.

Po příhodu z průzkumu jsem už šilhal hlady. Naštěstí mě kpt. Dáda naučila recept na těstovinový salát ("uvaříš těstoviny a smícháš se zeleninou, když do toho prdneš dost majonézy, bude to dobrý"), tak jsem roztopil polní kuchyň a po zásluze si nacpal břich.
Další úkoly pro dnešní den jsou pochopit jak funguje MHD (coby záložní plán) a vokouknout základnu ženistů viz mapka hýr.
Takže se jistě ještě uvidíme. Uslyšíme? Učteme se!
Papa a piště komenti.

Žádné komentáře:

Okomentovat