pondělí 5. června 2017

Jsem Czechman!

Czechman swim (viz minulý příspěvek) jsem sice neabsolvoval, bo jsem si splet termíny 😞 a v pátek místo toho vesele sekal trávník, ale plnotučnej Czechman v sobotu stál za to:


Plavání jsem si užil moc, ze sedmisethlavého hejna jsem se vynořil z vody jako jedenasedmdesátý s časem pod 31 minut. Dobře já. A dobře Sváťův neoprén.


Pak už jsem jel svoje naplánovaný tempo, tj. kolo průměr 30km/hod (3 hodiny) a půlmaratón 6min/km (2 hoďky). S nějakým prostojem v depech při převlíkání a přezouvání to bylo za pět hodin a 42 minut.


Jak koukám do výsledků, na kole mě předjelo 300 lidí! :-) Asi budu muset oslovit Ježíška s žádostí vo nový.


Fotky snad nějaký doplním z oficiálních zdrojů, zatím jen takový moje jalovky:






A pocity? Jak říká klasik, "cejtím, že je to dlouhý". Ale juchů, nic nebolí, můžu normálně fungovat.


 

Žádné komentáře:

Okomentovat