V řízení provozu IT a uživatelské podpory je klíčová funkce dispečinku, tedy rozdělování práce na ty správný řešitelský skupiny. V TME je jich mraky a situace se stává ještě nepřehlednější díky outsourcingu největších aktivit (aplikační a infra podpora, podpora PC) dvěma velkým firmám.
Pak se stane, že uživatel zadá né úplně přehlednej požadavek ve stylu "kurva je to rozbitý". V TPCA by se prostě sebral dispečer a zavolal by "Fando, co to vlastně potřebuješ vopravit a vod koho?" a Fanda by vysvětlil a dispečer přiřadil nejvhodnějšího technika.
V TME je strategie dispečinku jinší. Asi proto, že každej je zavalenej svejma úkolama, Fandovi nezavolá nikdo. Každej, kdo ticket dostane do spárů, doň dopíše "To není naše" a hodí to někomu dalšímu, idálně někomu, koho nemá zrovna v lásce. Takhle to chvilku cestuje, až to dorazí do skupiny s názvem TME_IS_Lotus_Notes_Development, což jak většina pochopí je skupina pro podporu již neexistujícího poštovního systému. A protože systém neexistuje, ve skupině nejsou žádní lidé. A takové tickety tam pak hnijí na věčnosti. A já když zrovna nemám hromadu věcí na práci, občas se do té skládky juknu a volám "Fando, cos chtěl?"
Update: drtivá většina odpovědí je ve stylu "Už nic" nebo pregnatněji "Trhněte si, ajťácký paka".
Štítky
sport
(97)
misebrusel
(96)
Cestuj sem a cestuj tam
(69)
děťy
(50)
mikrodobrodružství
(43)
Honí se mi hlavou
(35)
Jak se cítíte
(33)
microadventure
(32)
Míle
(25)
Itadakimasu
(21)
Generální krize
(20)
Muzak
(10)
gadgety
(9)
kolonoskopie
(7)
Survival cooking
(6)
misemadrid
(6)
Deník nezaměstnaného
(4)
Yoroshiku onegaishimas
(4)
Doprava a doleva
(3)
Mindfullness
(3)
Geocaching
(2)
TME is great
(2)
Karma
(1)
Mise Jestřábka
(1)
gymplaci
(1)
protože Kóvid
(1)
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
Žádné komentáře:
Okomentovat