čtvrtek 19. září 2019

MB, den 171

Koukám, že jsem se dlouho neozval. A teď taky mám jen deset minut. Takže:
Žijem.
Kluci furt bojujou jak lvi ve škole, pomalu se to zlepšuje.
Já, náležitě inspirován, bojuju v práci. Je to takový střídavý polojasno.

Opraváři kol si vzali snad všichni najednou dvoutýdenní dovolenou, tak jsem se nakrk, objednal jsem hromadu dílů z německýho eshopu a opravil Brnčovi kolo sám - komplet výměna řazení, přehazka, přesmykač a nějaký blbinky na řídítkách.

V mojí staré Meridě divně praská, tak jsem při tom montování chtěl rozebrat i středový složení na ní. Vbrzku jsem zjistil, že k tomu budu potřebovat ponk se svěrákem, kterej samozřejmě nemám. Naštěstí dobří čeští inženýři pomohli (díky, Vítku) a za maličkého zneužití firemní dílny dneska za rozbřesku se věc podařila. Teď už jen schrastit novej střed a dát to zas bez úhony dohromady. Ale je to radostná práce.

Hlava atd. též střídavě polojasno. Navštívil jsem zajímavou rumunskou paní doktorku přes hlavy a v terý jsem jí navštívil. Poreferuju v detailu, až bude víc času.

Níže fotky z víkendového cyklení do Lovaně. Brnčos na fotkách není, přece reprezentoval v zahraničí :-).






Žádné komentáře:

Okomentovat