úterý 13. července 2021

Míle, den nultý a první

 Sobota 3.7.

Kulíčkovi dorážejí k nám do Lhoty, nechávají tu auto a všichni jedeme Corollou na západ. Kolo na střeše, plnej kufr krámů. Kdesi u Chebu dokupuju salám a pečivo, tolik potřebnou energii. Sladkostí už mám plnej pytel. Ubytováváme se v penzionu Nebesa u lesa, což mi nastavilo vysoká očekávání, leč ukázalo se, že je to prostě penzion - ubytovna v osadě Nebesa, umístěný u lesa. Já pak jedu na registračku, Kulíčkojc na prochajdu zakončenou v hospodě. Po návratu se k nim přidávám, nabouchám do sebe svíčkovou s pěti, pivko, dojdem na penzion a koukáme na Ozzáka tak dlouho, až jeden po druhém vytuhnem.

Neděle 4.7.

Ráno pak vaříme instantní kávu 2v1 a baštíme na zahradě dobroty, co jsem nalovil v Tescu. 


Čekáme, až organizátoři pošlou na poslední chvíli aktualizovanou trasu, abych si jí moh přes PC nahrát do navigace a do telefonu, což se po chvíli klení daří. Následně balím, loučíme se a Kulíčkojc odjížděj na vejlet do Aše, já nasedám na osedlaného oře a hurá na start.



V brašně pod sedlem mám spacák a nějaký oblečení, na tom přidělanou nafukovací karimatku a vrchol luxusu - Crocsy. Na řídítkách mám plachtu, kterou nicméně po celou dobu jízdy nesundám. Nad rámem v taštičce je akumulátor svítilny, dva páry baterek do navigace a pepřovej sprej. Sprej je součást povinné výbavy údajně proti zvířatům, ale my víme své. V brašně v rámu je pak multibordel, tj. další hromady baterií do navigace, nabíječky, nářadí, náhradní díly (vlastně jenom dva páry brzdovejch destiček), vosk na řetěz, malá plechovka WDčka, zbytek povinné výbavy jako obvazy, zapalovač, píšťalka, kompas, zrcátko, desinfekce, kus parakordu; dál powerbanka s kabelama, lepicí páska, elektrický pásky, krém na opalování a krém proti vopruzeninám. Celý kolo i s náloží má skoro dvacet kilo, příště musí hromada věcí pryč, říkám si a razím asi deset kilometrů na start do Hranic.

Žádné komentáře:

Okomentovat