úterý 19. dubna 2016

Běhání s Blbkou

Dneska jsem se stal dočasným společníkem fenky buldoka s pracovním jménem Blbka. Oprava:
Americký stafordširský teriér, žádnej blbej buldok.

Přidala se ke mě v obci Ohaře (jak příhodné!) a esli si se mnou může zaběhat. Řek sem, že ne. Asi neuměla česky, tak jsme si dali kopeček do Polní Chrčice, pak k silnici 328, tam jsem chytil vítr, že jí přejede auto, proto jsme uhnuli do pole jetele (já zmrzlý nohy, Blbka happy, prohnala srnky), do remízku (prohnala koroptev) a nakonec k nám dom. Tam se Blbce líbilo moc, hned se skamarádila s paní Kočkovou, ale bohužel nastal čas se rozloučit. Udělal jsem jí taxikáře a hodil jí zpět do Ohařů na OÚ, kde už jí zřejmě znali. Prej je "Tvarohy", ať už je to kdokoliv. Bude se mi po ní stejskat, ideální běhací parťačka.

Odesláno ze Samsung Mobile.

Žádné komentáře:

Okomentovat