úterý 10. července 2018

Irsko den 2

Jak už jste poznali, dneska jsme pobyli v lapáku. Konkrétně v okresním městě Wicklow v jejich slavném vězení nazvaném prostě Gaol (džejl, neboli Vězení).

Říkali jsme si bude to mrkfrk, ale expozice byly tak zajímavé, že jsme tam ztvrdli tři hodiny a ještě by to chvilku chtělo. Z expozic bylo jasný, že historie nebyla žádnej med, pro lidi porušující zákon všeobecně a pro Iry speciálně. Málokdo z Gaolu vodešel po svých a když, tak leda na loď odpolouvající do kolonií, aby následně umřel tam.

 Asi nejvíc frustrující muselo bejt vězení pro dlužníky, kteří se tam dostali pro svůj nesplacený dluh, aby následně ve vězení museli za jídlo a všechno platit, takže se dostávali do dluhů a … negativní spirála se tomu říká. Tak mě to vyděsilo, že jsem běžel do auta na parkovišti zaplatit další dvě hodiny parkování, pro jistotu, čověk nikdá neví, žejo.

Do alba jsem přidal hromadu fotek.
A k snídani jsem měl porridge, neboli vovesnou kaši. Dobrou umí pani domácí. Ty tmavý věci co v ní plavou jsou borůvky a eště jsem jí vylepšil medem a trochou smetany.

Zejtra asi Devil's Glen.

Žádné komentáře:

Okomentovat