úterý 10. července 2018

AutoIrsko

Už jsem psal, že naše pučené auto je diesel. Z nějakýho neznámýho důvodu každý auto v Irsku jezdí na diesel. Nejsem si jistej, esli je to kvůli tomu že málo žerou nebo kvůli dobrým jízdním vlastnostem motoru s hodně torqy, který se moc hodí v kopcích, ale fakt je, že jsem poslechově dosud nenarazil na benzínový auto.

Až dneska večer jsem šel se smetím do popelnice, co stojí v garáži. Svítilo se tam, tak jsem zaklepal a vlez dovnitř. Pan domácí tam restauruje starý auto, jak jsem se pozdějc dozvěděl, je to hasičský auto ze šedesátých let minulého století. Ale v tu chvíli jsem si myslel, že to je nějaký historický obytný auto, tak jsem se ho zeptal, esli s tím bude jakože cestovat. A pan domácí se zhrozil a povídá: "Blázníš, to bych daleko nedojel, tohle jezdí na benzín!"

Tak asi tak. Prej co Skot zahodí, Irčan sebere.

Žádné komentáře:

Okomentovat