neděle 8. července 2018

Krize v Irsku,den 0

Ahoj drazí, hlásíme se z Irska, konkrétně z panebože jak se to tu vlastně jmenuje? Hoghwarts? Né, Rathdrum. Z Rathdrumu. To je jižně od Dublinu. V Irsku je jižně od Dublinu všechno, bo Dublin je tak trochu na severu. Severně od Dublinu je už jen Severní Irsko, ale to zas není Irsko. Takže jižně.

Cesta s Rayan air probíhala podle plánu, jako s Rayan air. To znamená, že letadlo kterým jsme měli letět neletělo, ale už za hoďku po plánovaném odletu nám dali letadlo co létat umělo. A letělo se.

Když se přistálo, pučili jsme si auto podle plánu, v Budgetu. Nakrkli mě fest, ale o tom se mi nechce psát, možná zejtra. Srandovněší byla cesta na špatný straně silnice, zrcátka na špatný straně auta, šaltpáka na levou ruku a pedály naštěstí správně a co nejlépe, blikačky na správné ruce. Živě si pamatuju, jak jsem v Japonsku řídil místní auto a místo blikání jsem furt stíral.

Dojeli jsme, prima paní domácí na nás počkala, a máme pěknej pokojíček v podkroví. Taky jsme se prima navečeřeli, Brnča měl burgr, Marťa s Dádou karíčko a já jsem si dal fiš'n'chips, konkrétně tresku'n'chips. A píííívóó. :-)

Fotky!











 

Žádné komentáře:

Okomentovat