úterý 25. června 2019

MB, D +84

Je teprv ráno, takže těžko hodnotit dnešní den. Ale začal náramně!

Chystám se na dovolenou, tak už nic nenakupuju. Proto když jsem po ránu oslovil paní Ledničku, esli tam pro mě má něco xnídani, nabídla mi Rádlera. Grepovýho. Dal jsem si říct. :-)
----------
V neděli jsem byl, jak víte, projet kolo. Cyklostezky a cyklopruhy jsou všudypřítomné, ale kvalita povrchu je tak hmmm není prostě na silniční kolo. Proto jsem včera odpolko udělal nájezd na Dekáč a koupil nový pláště, širší.

Pláště seděj, což o to, ale zapomněl jsem do nich koupit duše :-D, takže mě Dekáč čeká vbrzku znova.
---------

Je čas jít tvořit, mám toho v plánu docela hromadu:
* Namalovat komiks na to, esli a jak moc chcem vymoct peněz od dodavatele, co nám zdržel a tedy prodražil projekt. Eště nemám žádnej nápad, snad mě to osvítí.
* Namalovat komiks na to, aby klíčovej frajer co podporuje mainframe a jako jedinej v baráku umí jazyk PL1 (kterej vznik ještě když nikdo z nás nebyl na světě), moh zůstat v Belgii. Už je tu 5 let, tedy musí začít platit strašlivý daně a tím se prodraží. Mohli bychom s ním spolupracovat na dálku, z Indie, ale tyjo to by byla spolupráce na bačkůrku. Tak musím spočítat, o kolik bude dražší a jak to vykompenzovat vyšší přidanou hodnotou.
* Fronta ticketů na podpoře se nám nějak natáhla, i když to není dobře vidět, když se člověk zahloubá, zjistí, že asi tak přes pět set. Ale většina jsou zamražený kaizen requesty sice s potenciálem, ale nikdy se na ně tímto způsobem nedostane, takže mě čeká bitka jak vykydat ten chlív a začít nějak rozumně, na skorozelený, jen lehce pohnojený louce.

Tak držte paletz.

Žádné komentáře:

Okomentovat