úterý 4. června 2019

MB, D +65, Ráno v prádle

Já vím, je to lacinej trik přitáhnout pozornost sexy názvem postu a pak skutek utek.

Fakt je, že jsem dneska neměl velkou motivaci jet do práce brzy, naopak taška se špinavým prádlem měla velkou motivaci přetejkat, tak jsem jel do města do prádelny.

Prádelna byla super, poměrně přesně jako znáte z kapitalistických filmů: mladej černoch se sluchátkama, stará paní s takovou tou taškou na kolečkách a mamka černoška s miničernouškem co sotva chodil. Ten mi samozřejmě přišel hned pomoct nandavat věci do pračky, následně i do sušičky; skvěle jsme "pokecali". Po svolení mamky jsem mu dal jabko.

Zatímco se moje prádlo sušilo, pomoh jsem mamce složit její prostěradla.
Jestli něco člověka dočista zbaví jakéhokoliv byť jen náznaku xenofobie, je to veřejná prádelna. Koukněte.




Žádné komentáře:

Okomentovat