pátek 28. června 2019

Kraťasy

Nejrychlejší proměnu mojí nálady nezpůsobují drogy, sex ani rokenrol. Nejrychlejší proměnu způsobují kraťasy.

Už v minutě, kdy jsem se ještě na parkovišti TME převlík z dlouhejch do krátkejch, můj "mindset" přepnul z pracovního režimu do dovolenkového, z upjatého manažerského na uvolněný punkový, z "ježišmarja kde jsem se to zas umazal" do "paráda, kde se natáhnu, třeba támdle na zemi a vopřu se vo koš".

Kraťasy reprezentujou poměrně unikátní spojení léto+nepráce. Proto je mám tak rád, jsou jen pro výjimečné chvíle. Od okamžiku Dovolená Now! jsem je nesundal, resp. dlouhé nenandal, a neplánuju tak učinit až do pondělka. Maximálně si k nim na chvíli připnu vodepínací nohavice, až bude U 4 Pánů večer kosa. Ale to nepla! :-)

Kdybych měl práci, která by se dala dělat v kraťasech, asi bych byl ten nejšťastnější zaměstnanec v Kanadě.

Žádné komentáře:

Okomentovat