pondělí 3. června 2019

Pondělky nedávám

Fňuk fňukity, vybírám si svojí čtvrthodinku:
1. Zase jsem empty suit, v práci vůbec netuším, která bije, mluví se o supply chainu, interní logistice, nastavování cen dílů, nastavování cen aut.... Ale už jsem pochopil, že i empty suit může být přidanou hodnotou: Lidi co tušej, která bije, aby byli spokojení a produktivní, bohužel nebo bohudík potřebujou jiný lidi, který jsou na ně hodný a příjemný, dávaj lidi z různejch funkcí dohromady, iniciujou řešení problémů a konfliktů, vypadaj dobře jak jen to po čtyřicítce jde a hezky voněj, jak jen to za peníze jde. :-)

2. Nízká tepovka znamená, že na každém meetinku kde zrovna neprezentuju, chrápu. Přemáhat to je strašný. V noci jsem sice spal, ale kvalita spánku byla pofidérní, protože novej i starej polštář jsou oba nahovno a taky viz 3.

3. Bolí sval na zádech, už asi tři neděle, je to otrava čímdálvíc. Sval je neustále v kontrakci, nejde to protahnout, nejde to promasírovat, nejde nic. Asi potřebuju pana Hejduka, aby mi prokřup a uvolnil nerv, kterej tomu svalu říká stáhni se. Zatím zkouším zkrut, ásanu z jógy. Ale teprv druhej den, tak nečekám žádný zázraky.

Třeba oběd něco zlepší.
Ale víkend byl relativně vzato boží, takže se těším moc až dneska zas vypadnu. Odpolko mám registraci na úřadě a pak pojedu dom a budu vše léčit lékořicí. Ne, Neckáři, voe, budu vše léčit slivovicí.

Žádné komentáře:

Okomentovat