středa 5. června 2019

Pan Hugo to dal

Dneska je Andrei v Helsinkách v Toyota Finland, ale kluci z Toyota Finland IT jsou tady. :-)

Andrei přednáší o novém systému PeopleSoft v Helsinkách klukům a holkám z HR a na mě nechal, abych voddřel prezošku pro ty ajťáky. No, ajťáky, počítám tak director level a generál manager level, ale milí pánové. Už je pozdě, počítám všichni už unavený z dlouhýho dne a těšej se jenom, jak se vylejou v hotelu.

Abych to zkrátil, já jako Honza bych to asi nedal, ale naštěstí jsem dnes v převleku za Huga (dokonce i v oblaku Hugoparfému), no a Hugo to dal celkem s přehledem. Je to profík.

Teda, nejen Hugo má zásluhu, ale hlavně Andrei nám tu zanechal blbuvzdornou prezošku, takže s trochou editace a trochou "Powerpoint Karaoke" to šlo docela dobře.

Teďka prezentuje ještě Gabriel, onsite kontraktor, v podstatě chce říct "Dejte mi kontaktní osobu ohledně napojení dalších systémů z-do PeopleSoftu", ale protože je to Španěl, nemůže to jen tak říct, musí to zabalit do desetiminutový přednášky. A přitom já chtěl valit na véču s japkama! Dorazili Sato, Tomíto a Miloš z TPCA a shodou okolností přilít i Izumi z Ameriky, takže to bude dneska velký. Esli Izuma zas dá v první minutě půl flašky kořalky a odpadne, .... dopijem to bez něj.
Aktualizace: dokumentace skutečného stavu

--------
A ještě vám ukážu luxusní bruselózní zácpičku, to když se na jedné křižovatce vypnuly semafory a všichni mysleli, že mají přednost. Otočil jsem to přes chodník a uháněl zpět k Neumětelům.

Žádné komentáře:

Okomentovat