středa 19. června 2019

Dneska depka a pracovně busy

Mám to za 651.
Potkal jsem se s Honzou Hlavsou z PC, ten to má asi za 70. Závist, tyjo!

Na pondělí mám připravit hustej meeting s hlavama IS a AF. Už jsem na něm byl dvakrát přítomnej, ale tentokrát to mám na zodpovědnost. No uvidíme, jak se s tím pan Stones popere. Musím mu udělat dobrý přípravy, a protože je nemůžu udělat sám, ale musím nahánět jiný lidi, trvá to a já mám z toho trochu strach, protože už mám jen dva dny. Takže to může bejt i pěknej trapas. A já nesnáším trapasy. Pan Stones s panem Blažkem taky nesnášej trapasy. Pan Hugo možná trapasy zvládá, ale ten musí do čistírny. :-)

Taky mám depku a stejská se mi mocně.

Ale všechno jsou to vlastně dobrý zprávy, protože mě nebolí hlava ani nic jinýho podstatnýho. Jen na meetincích pořád musím překonávat mikrospánky, to se už asi nezlepší až do implementace srdečního budíka, a na to je ještě pár let čas. Naštěstí mě Tomáš Rollo vzbudil, tak aspoň píšu tenhle blog post. To be continued…
… aktualizace: hledal jsem Free Solo na YouTube a vypadla na mě tahle písnička. Je v ní všechno, hory, spacáček, vařič, lezeníčko, prostě komplet mikrodobrodrůžo v jednom klipu. A je huuuuustě smutná, což na dnešek docela sedí.

Žádné komentáře:

Okomentovat