pondělí 17. června 2019

MB, D +78, Janka radí

Dneska jsem trošku brain-dead, asi po vyčerpávajícím madridském týdnu. Těšil jsem se na kousek samoty na obědě, ale bohužel mě odchyt pan Aoki, že jestli si nechci sednout k nim s Timem; zjevně jsou tu na nějakém business tripu. Hádal správně, nechtěl, ale jak z toho ven? Vymluvil jsem se, že už s někým sedím, a rozpačitě jsem se rozhlížel po prázdné jídelně.

Naštěstí jsem zahlíd Janku Lučkaiovou, ex-TPCA QC department, tak jsem se vnutil k ní. Janka je v TME a v Bruselu už šestým rokem a dala mi hromadu tipů, co vidět či navštívit s rodinkou, atrakce i romantiku, opuštěné pláže. Nestih jsem si to zapsat, tak si dělám poznámku jen tady, abych zkouk Janky fejsáč a instáč, tam to je všechno.

Taky říkala, že Petr Tůma měl děti v Britské škole v Tervu a že to tam milovaly! Myslím, že se mají chlapečkové moji na co těšit.

Aktualizace: Musím si to sem uložit, abych nezapomněl, a taky posdílet, kdyby nějací motorkáři třeba chtěli přijet na vejlet, mrk mrk mrk.


Dobre ranko,
Posielam tips z obeda.
1.       More:
-          DOMBURG/HOLANDSKO
-          BRAY DUNES / FRANCUZSKO
-          ak Belgicko, tak sa urcite vyhni OSTENDE je to ciganov :D …lepsie zajst autom asi 5 km dalej do BREDENE, parkuje sa priamo popri ceste a cez dnu sa prejde k moru.
-          alebo nice to see….KNOCKE – je to take Belgicke Beverly Hills :D kde k moru chodia bohaci belgicky, su tam beach bary….obchody na nakupy ….a same porshe a podobne kategorie aut :D
2.       Vylety:
-          DURBUY – krasne male mestecko v Ardneach, da sa pri nom splavovat aj rieka. V okoli sa da navstivit vela miest ako Bastogne, La Roche-en-Ardene
-          ORVAL – nadherny klastor pri luxemburskych hraniciach, tiez OK ako jednodenny vylet
-          KINDERDIJK/HOLANDSKO – veterne mlyny, velmi pekne miesto na vylet
-          ZEELAND / oblast v HOLANDSKU – skvela na bike tours, bola som tam tento rok na velku noc, krasne hoteliky po pobrezi, a cyklo stezky kade oko dovidi …

Žádné komentáře:

Okomentovat