čtvrtek 5. dubna 2018

Japa je dneska

Dneska ráno tradičně lék, pak trochu stres autem přes Prahu, na kardiologii. Cestou zpět celkem velká únava, bál jsem se ale dojel jsem. V práci OK. Po práci jsem čekal na Martínka na hřišti v autě, spal jsem, ucejtil jsem že mi divně bouchlo srdce a udělalo se mi trochu blbě. Teď mě bolí hlava přesně uprostřed čela, šíří se to nahoru.
Takže celkem den tak za dva mínus.

Pan doktor dneska hmmmm... byl takovej zrychlenej, ale pár věcí mi utkvělo, tak si je zapíšu.
* Ano, velice pomalá srdeční akce (doslova řekl extrémní bradykardie).
* Léky na tlak jsou v téhle dávce víceméně symbolické, zkusíme vysadit a uvidíme, co to udělá. Od vysazení cca 2 týdny bude trvat, než budu čistej. Slibuju si od toho zlepšení motání hlavy, ale moc optimistickej nejsem.
* Uděláme aktuální EKG holter (přístí tejden) a na základě dat rozhodnem, jestli stimulátor je vhodnej nebo ne. Když to bude hraniční, pan doktor mě doporučí na specializované pracoviště pro arytmie na Homolce. (hádám si udělají další vlastní holtr atd. :-))
* Zajímalo ho, kterou přesně chlopeň má mamka operovanou, tak se zeptám.
* Udělal mi taky echo, žádný zásadní změny od posledně (to bude 4 roky), ale nějakou novou zajímavou nedomykavost tam našel a úplně se rozplýval, jak to hezky vidí... chjo.
* Bohužel kontrola je až 21.5., je hrozně busy, tak budu dál v nejistotě.
* Jo taky říkal, abych někdy přivez náš tonometr, je možný, že bude rozkalibrovanej a měří podle plotu. To si taky myslím.
* Taky říkal, "za běžných okolností bych vám řek, abyste se moc nesledoval, ale teď výjimečně ano", tzn. mám měřit tlak každý ráno pár minut od probuzení a .... a budu si dál psát deníček, protože bez těch zápisů je člověk hrozně ovlivněnej aktuální situací, která je buď úplně super nebo úplně na bačkoru.
* Taky se chce ujistit, že mi není něco dalšího, tak si vyžádal krevní testy, tak jedu zejtra na odběry. Tentokrát MHDčkem nebo rovnou vlakem, Praha je fakt šílená.

Žádné komentáře:

Okomentovat