pátek 6. dubna 2018

Pátek

Ráno bez prášků, tlak 133/80 i tep 57 vzorný (tep jsem trošku rozdejchal).
Bohužel od rána pobolívá hlava tradičně uprostřed čela, fňuk fňuk takže zatím na bačkory.
Update: odpoledne se to zlepšilo a potvrdilo se mi staré přísloví, že člověk se cejtí nejlíp, když je mu hrozně a pak se mu trochu uleví. Extatické. Teď večer už dobrý, zacvičil jsem si TRX, upad jsem u toho na kostrč a mám pro změnu jinou bolístku.


Jinak, na krvi v EUC v Praze, nějak jsme se dali do řeči, sestřička se mě zeptala při odběru, jestli se mi netočí hlava, tož to byla voda na můj mlejn :-), pak zmínila, že měla přesně stejný symptomy při bloklém nervu v krční páteři. Divný, to zmiňovala i Dáda několikrát. Moh bych se na to juknout, nějak.


Cestování vlakem ČD super, když se člověk smíří s tím, že dojede až dojede a nemůže přidat plyn, je to vo hodně lepší než auto. A nádraží je pár kroků od EUC; myslím, že tento způsob dopravy standardizuju. Jenom zaparkovat v Kolíně je voříšek.

Žádné komentáře:

Okomentovat