neděle 22. dubna 2018

Japa je v Mšeně

Mi bylo dobře skoro 14 dní. Moc jsem si to užíval. Teďkonc na mě něco leze, v pátek bolela hlava jak střep, sobota - neděle bolí v krčku, fňuq fňuk. Do ferat hodlám nehnout ani prstem a kurýrovat se.

Ale výjímečně eště dneska jsem fňuqání potlačil a vyrazili jsme všichni na výlet do Mšena na Cinibulkovu stezku. (ještě lepší link tady). Byl to Dády nápad, inspirovaný Stream.cz Výleťákem. Musím říct, že to byl první okružní výlet, kde se šlo neustále buď z kopce, nebo po rovině. Je to logický, Dáda s klukama tam byla už na podzim, šli to opačným směrem a měli to furt do kopce :-).

Bylo moc fajně, dneska. A k obědu byly knedlíky plněné uzeným s domácím špenátem v hospůdce v Romanově. Pak jsme přijeli domů, Dáda udělala ještě knedlíky plněné jahodama, kluci se vykydli k Avengerům a já se stavil u babiček na kávě. Byla to prostě pohodová neděle.











Žádné komentáře:

Okomentovat