neděle 8. dubna 2018

Ještě ke včerejšku...

Po práci jsem zajel na kole do Žíželic na fotbal a bylo to super. Asi hodinu a půl po návratu se mi v altáně udělalo špatně, nevím jak to přesně popsat, nebylo mi na zvracení ani jsem se nijak moc nemotal, ale najednou mi zmizela všechna energie a bylo mi fakt zle. Asi půl hodiny jsem se klepal a pak dobrý = po návratu domů jsem to ze sebe dostal tím, že jsem šel uklidit kuchyň a udělat salát k večeři, prostě jsem nuceně myslel na jiný věci. Takže možná že to odstartovalo něco objektivního a zbytek byl v hlavě, ale fakt nevím.

Naopak noc byla luxusní, skvěle jsem se vyspal jako dlouho ne a teď je mi božsky.
A ještě jeden poznatek: jak jsem vysadil Toluru, zdá se že zmizel fenomén "nejistý krok".

Jedem na únikovku.

Žádné komentáře:

Okomentovat