středa 12. června 2019

Mise Madrid, D1

Konečně jsem za rady a pomoci kolegy rozchodil wifinu. Za chvíli je odjezd na společnou véču, proto rychle, nechci aby mi to zdrhlo.

Včera bylo úterý, D1 madridského školení "vymývání mozků". Školení mi potvrdilo co už jsem věděl: jsem super kreativní a inovativní až za roh a možná ještě dál, a vůbec nejsem teamovej hráč. Fakt mi ta partička, co jsem nafasoval, lezla příšerně na nerva. Mají tak odlišné vidění světa, jak jen to jde.

Naštěstí večer si nás vzal do parády Gabriel, to je Andreiův kontraktor na HR systému a místní patriot. Ukázal nám spoustu zajímavejch památek, ale protože jsme měli hlad, nic si z toho nepamatuju. Zato si pamatuju véču v posledním patře výškové budovy, s teráskou a výhledem na město, královskej palác atd. a nějaký to pivko k tomu.

Fotky jalovky:















Žádné komentáře:

Okomentovat