čtvrtek 12. května 2016

Kolono poslední

Dnešní kolonoskopie přinesla řadu nových poznatků a zážitků:

1. Hladovka (pití sladkých a alkoholických nápojů povoleno) je tricky věc: když přežijete prvních dvacetčtyři hodin, kdy byste chroupali hřebiki, pak už nemáte hlad ani chuť na nic, nikdy. Ale pozor, myslel jsem, že při/po hladovce se budu cejtit slabej, což byl velkej omyl. Dal jsem o čtyři shyby víc, než byl dosavadní osobák.

2. Odolávat spacímu prostředku podanému do žíly jde asi tak tři vteřiny.

3. Polyp je něco, co může bejt zároveň živočich (žahavec) i nádor. Přemejšlím, může mít polyp polypy? Haha, příde polyp k doktorovi a řiká: pane doktore, mám se tak akorát dost. A doktor na to dobrá, pošlem vás na histologii.

4. Každopádně co do polypu - nádoru, ten může bejt jak benigní, tak maligní. Někdy je to nejdřív tak, poté zas onak, a proto se s panem doktorem Valkovským uvidíme vbrzku, už za tři roky. No, teda, uvidíme, jak se to vezme: já budu chrnět jako dycky, když jsem někde na návštěvě, a on mi bude zas koukat na zadek, prasák jeden. Oba jsme z tohoto pohledu asociálové, nemáme si tedy co vyčítat. Tak čau!

Žádné komentáře:

Okomentovat