čtvrtek 12. prosince 2019

MB, D +255 ještě dva dny

Dneska v práci řeším zase samý blbiny jako proč někdo nemůže dostat přístup do systému nebo jak uděláme daňový reporty pro Norské úřady nebo jestli zmizej k 11. únoru příští rok finančákům všechny dokumenty. A taky jestli testovací díly pro nový auta v TPCA budou moct být objednávány a kupovány a hlavně placeny standardní automatizovanou cestou nebo nějak manuálně. A tradičně je to pakárna zbytečná.

Ale od zítřka od večera mě čekají daleko zajímavější výzvy, například jak si ustlat v lese v dešti, jak navařit, jak nebýt viděn zvědavými lesními hlídači.

Ohledně budování příbytku jsem zkouk pár videí a taky jsem něco natrénoval. V podstatě člověk může ležet na zemi tam, kde je rovno a nehromadí se tam voda a není tam moc bláto. Za tímto účelem se hodí tento minimalistický příbytek zbudovaný z ponča, hůlek, jedný šňůry a pár stanových kolíků.



Když je povrch horší nebo třeba terén je moc z kopce, hodí se vytáhnout hamaku a pověsit se na strom. Do hamaky samozřejmě karimatku bo odspoda táhne mocně, a navrch zase poncho, protože zvrchu se plánuje nonstop déšť. Tento setup už je složitější zejména proto, že jakkoli dáte hamaku vysoko, po zalehnutí stejně padne pomalu až k zemi a pak je od poncha příliš vzdálená.

Další výzvou jsou uzly na šňůrách, za které hamaka visí na stromech. Uzly se při lehnutí solidně zatížej a pokud použijete normální "vůdcovský" uzly, už nikdy nejdou rozvázat. Je potřeba dělat dračí smyčku na jedný straně a na druhý to dotahovat speciálním trikem zvaným "trucker's hitch", respektive jeho lehkou modifikací. pokud je strom moc mohutnej. 

Protože praxe dělá mistra a protože jsem nechtěl bejt v lese potmě v dešti uprostřed noci ve velkém stresu, nacvičoval jsem poslední dobou doma a byl jsem proto oprávněně za blázna.

Žádné komentáře:

Okomentovat