pátek 13. prosince 2019

Mise Eisleck - sbaleno

Nejdřív to vypadalo, že se to do malého 50l báglu z Tesca ani nevejde, ale poté, co jsem naplno využil kapacity nafukovacích postranních kapes, vypadá to slibně. Eště tam chybí chleba a salám a samozřejmě doklady a prachy. A ještě mi Ervín naočkoval, že mapu co jsem si chtěl objednat ale nakonec už bylo pozdě mají prej v AS Adventure shopu ve Woluve Shopping Centeru. Tyjo tam jsme byli ve středu!


Abych si udělal vizuální kontrolu jestli mám všechno oblečení, udělal jsem si takovýhohle panáčka :-). Vidíte, safety first, mám i takový ty high-visibility pásky co se mají nosit na nohách bo na rukách jsou na prd.

Jo, a co je ještě novýho? Přiřadili mi nový služební auto. Má ruční brzdu ovládanou nohou. Trvalo mi hodinu, než jsem na to přišel, jezdil jsem se zataženou ;-). Taky je menu celý ve francouzštině; dal jsem si ho sice do angličtiny, ale až ho budu vracet, schválně ho přepnu do češtiny, ať si taky užijou, žabožroutí.


Žádné komentáře:

Okomentovat