sobota 13. února 2016

Mikrodobrodružství Blaník

Minulou sobotu bylo hezky a já, oslamělý vdovec, si uchystal malé dobrodružství. Mikrodobrodružství.

K mikrodobrodružství potřebujete:
* Karibábu spacák, to je jasný.



* Novinku od Alpkit.com: membránový bivakovací pytel takzvaný Žďárák.
 


* Lihový vařič vařič domácí výroby (návod přidám v jiném postu) a nějaký to další vařeníčko.
 
* Spoustu odhodlání. A nějaký ty vrstvy. Vlna a peří, to je moje preference.


 
 
Vyrazil jsem z Vlašimi, posvačil u rybníčka a soumrak mě zastihl v lese asi na půl cesty na Blaník. Neohroženě s čelovkou jsem postupoval dál.
 
Některý výjevy byly fakt zajímavý, ale bylo třeba si uvědomit, že kromě tmy se jedná o běžnou procházku.

 
V budce těsně pod rozhlednou jsem plánoval strávit kus noci, ale už byla zabraná a nechtěl jsem to hrotit.
Nakonec jsem si ustlal ve výklenku rozhledny samotné. Okolo fučelo, ale mě bylo fajn.
Liháček hřál vodu na čaj a u toho příjemně voněl špiritusem.

Ráno bylo příjemné, i když koupelna nebyla zrovna vyhřátá. Blaničtí rytíři by měli zatopit, když vítaj hosty.
 
Protože nerad bych dopad jako jeden z nich:

Což by se například po požití nesprávné houby mohlo snadno stát. Naštěstí jsem měl dobrou instruktáž přímo pod nosem.
Cesta zpátky do Vlasimi k autu by byla bývala za denního světla snadná, až na některé triky Klubu Českých Turistů. Kudy, hoši, kudy?

A to je vše, přátelé.

1 komentář:

  1. Příště se zajížďkou do Odlochovic, prosím! Pěknej deník tvého středověku, to se musí nechat.. průchovský humor je asi v genech, to mám radost. Zdraví Madla

    OdpovědětVymazat