středa 26. února 2020

Kontrolní hlášení

Jsem nějakej rozbitej. Včera jsem běžel z práce domů, hezky na pohodičku, žádný přehánění ani závodění, parádně jsem si to užil. Ale asi jsem se důkladně nezahřál (vlastně vůbec) a ani neprotáh po doběhu, takže když jsme za asi hoďku šli do Kefíru (poněvadž maj akci na zmrzku 1+1 zdarma),

chytla mě křeč do stehna a vod tý doby to bolí jak dva čerti. Dneska ráno je to lepší, už jen jak jeden čert. Je to navíc k bolavýmu ramenu (0 celá a 75 setin čerta a klesá), co jsem si odnes ze sobotního špiónskýho výcviku, mám takový kombo, abych nemoh dělat už vůbec nic.

Na druhou stranu hlava nebolí, juchů! Dlabu prášky na tlak každej den, celejch 40mg, a jen počítám, že mi asi dojdou dřív, než se dostanu domů k MUDr. Kulhánkovi. Uvidíme.

Na Dádu vlez taky nějakej moribundus. Říkal jsem jí, že koronaviry jsou široká rodina a způsobujou i banální rýmičky a tedy se může chlubit svým známým a pak se smát... celou cestu do karantény. Jenže jí bylo blbě a nepřišlo jí to až tak ftipný. Ale Dáda je drsná žena, ona se z toho, s pomocí Boží, ona se z toho vylíže. I bez pomoci Boží, chtěl říci učitel, ale pro všechno, neřekl. Farář se v dálce zmenšoval a Kubát s učitelem se za ním mlčky dívali. Od Prahy foukal studený vítr, nad krajem visela špinavá peřina plná sněhu. 

Což nás oslím můstkem přivádí k předpovědi počasí. Je nějaká zacyklená, každej den ukazuje jen další déšť, kam až hydrometeorologické oko dohlédne. Myslím, že stavy podzemních vod v Belgii se už neměří, protože podzemní vody už prosákly nad zem. Ale dneska je výjimka, k dešti se přidal i sníh a tvoří hezkou, skoro vánočkovou atmosféru. Teda tvořil, těch 10 minut než roztál.


Koukám na počítadlo, včera to bylo za 400 rovných, ale asi bych měl uvažovat optimisticky a cílové datum přenastavit z 31.3.2021 na 30.6.2021, protože si úplně nedovedu představit, jak by kluci dotahovali ty tři měsíce školy co by jim chyběly. Takže místo 400 to bude spíš blíž k 500.

Žádné komentáře:

Okomentovat