čtvrtek 6. února 2020

Na sv. Valentýna - do lesa si zalez.

Tak nějak by mohlo znít novodobé pořekadlo.

Příští víkend mi totiž zmizí rodinka do ČR a to je příležitost dokončit vánoční výlet Eislek Trail. Jak si jistě ctění čtenáři vzpomenou, asi po šedesáti deštivých kilometrech jsem vyměk a ve městečku Houffalize vejlet přerušil.

Vejlet nicméně přinesl mnoho důležitých poznatků:
* Trápil mě nenabíjející se telefon z důvodu vlhkosti na konektoru. Příčina: nedostatečná ochrana před vodou. Opatření: koupim si v Dekáči nepromokavej futrál. Samozřejmě powerbanka se doň nevende, tak budu nabíjet jen při odpočinku, kupříkladu ve spacáku.

* Trápila mě voda v botech, která tam navzlínala krz kalhoty navzdory návlekům. Příčina: pozdě nandaný nepromokavý kalhoty (taktéž z Dekáče, dokonce jsem je měl s sebou, ale nebylo kde se převlíct. Opatření: budu v nich chodit rovnou ;-).
* Trápil mě mokrej spacák, navlhnuvší v dešťovětru skrz batoh, poněvadž jsem nemoh mít na batohu pláštěnku a poncho mi bral vítr, tudíž bylo neefektivní. Proč jsem nemoh mít na batohu pláštěnku? Protože jsem k němu měl připevněnou pěnovou karimatku. Opatření dvojí: Zaprvé jsem koupil v armyshopu lepší poncho s pevnějšíma patentama, který by vítr nemusel tak snadno rozfouknout. A za druhý si příště vemu nafukovačku, ta se dá schovat do batohu a tedy pres něj pude eště plášťa.
* Trápil mě nedostatek pitný vody. To je ale paradox, že? Příčina: nemožnost nafiltrovat si pitnou vodu z louže. Opatření: koupim si takovej fešáckej filtr a uvidíme, kdo se bude smát naposled. Samozřejmě převařím...

* Trápil mě taky, ehm, opruzelej zadek, tož krémík a hromadu extra spoďárů to bude chtít též sbalit do batůžku. A jak říkával poručík Dan, měnit na každý zastávce, jinak vám močál sežere ... zadek.

Takto vybaven znalostmi ještě musím naplánovat cíl vejletu. Vidím to prostě tak, že v pátek večer pojedu do Houffalize, kde jsem posledně přestal. Přechrupnu na ofiko tábořišti (bivaku) a pak budu pokračovat v cestě směr La Roche in Ardennes. Pak zase někde přespím, to bude asi to nejvíc dobrodružný a pudu zas zpátky.

Žádné komentáře:

Okomentovat