čtvrtek 21. ledna 2021

Ložiska vyměněná

 Včera dorazil lis na ložiska a dneska nový ložiska a taky tuba tmelu. Vyndal jsem ty starý a rám vyčistil, což bylo relativně snadný, jen bolelo zjištění, že když to dělali minule v servisu, moc se s tím s odpouštěním nesrali a rám si odtamtud odnes pár jizev. Možná mi až tak nevadí, že ten servisman zavřel krám, což jsem dneska náhodou zjistil.



Pak tam nalisovat ty nový ložiska, to byla trošku vyšší dívčí, úplnej puzzle, no snad to klaplo. 

Zejtra, až tmel zatuhne, to pudu projet, mám naplánovanou 100km "Gordelroute" - okruh kolem Bruselu, i když to ještě zvažuju, protože jsem si při lisování maličko hnul se zápěstím.

Trénink včera zevl, jen ráno posilování a vpodvečer 6km procházka s Dádou. Dneska o fous lepší, kromě posilování a 9km večerní prochajdy ještě ranní běh 6.28km @ 4:49min, fofr to byl.

Teď už jsem úplně tuhej, du spát. Snad zejtra na cestu nebude lejt a fučet jako poslední tři dny.

Do startu zbejvá 163 dní... a to je sakra málo.

Žádné komentáře:

Okomentovat