pátek 11. října 2019

Neschovávej se za ženskou, srabe!

"Kde jsou moje blatníky?", ptal jsem se předevčírem na poště. Marně, pošťák, co mi je měl doručit, ale nezastihl (belgická pošta s českou asi sdílejí stejné best practices), je měl furt na korbě svého náklaďáčku. Až včera se podařilo je konečně vyzvednout. Paní úřednice dokonce vyslovila moje jméno i příjmení správně, za což si ode mne vysloužila obdivnou poznámku.

Ačkoli zakoupené v německém e-shopu, blatníky jsou ve skutečnosti produkt z Belgie. Kdo jiný už by měl vědět, jak je správně udělat, že?

Vrhnul jsem se na ně a namontoval je. Oproti těm předchozím, který jsem musel všelijak ohýbat a přesvědčovat, to šlo přímo pohádkově. A výsledek? Sluší jí to, mojí staré Meridě.

Akorát už nebudu mít lehký, polozávodní kolo, alébrž zaprděný starousedlický kolo na ježdění do práce a do hospody. :-)
Ale s tím se dá žít.

A děkuji tímto rodičům za prima dárek k narozkám!

Žádné komentáře:

Okomentovat