pondělí 28. října 2019

Sugarfree týden.

Víkend byl totálně ve znamení futrování se sladkým, k čemuž přispěly tři kila čokolády co jsme dovalili z Bru, také tvarohový dort od babičky Haničky, jablečný dort od tety Evičky a koláče z Tesca. A zmrzka. V neděli na letišti jsem si říkal, že teďka mám naslazeno tak asi... na týden dopředu. A řek jsem si, že to dám týden bez sladkostí, slazení čajů i kafí, prostě komplet. Výjimkou je ovoce a protlaky z ovoce bez přidanýho cukru. Brnčos, bo ten nevynechá žádnou výzvu, do toho jde se mnou.

Teďko běží nějaká dvaadvacátá hodina a šest dní a dvě hodiny ještě před náma. U mě zatím dobrý, ráno jsem si zaběh a pak se nafutroval houskou s máslem a vajíčkem, to je dobrá prevence. V práci piju jenom vodu protože hořkej čaj nebo hořký kafe sou fakt hnusný. Doma uvidíme.

Kdo to nedá, má do konce výzvy zakázaný sociální média, paření a čumění, prostě používání elektroniky pro zábavné účely. To je silná motivačka.

Žádné komentáře:

Okomentovat