sobota 16. listopadu 2019

Spotify cooking

Jak nežeru sladký, už dlouho mám strašlivou chuť na palačinky ;-).
A protože to je asi jediný jídlo, který umím udělat od začátku až do konce (u většiny ostatních umím tak nakoupit suroviny dle seznamu, pak dlouho nic a pak umejt nádobí), zadal jsem si na dnešek úkol přihotovit rodince tuto chutnou krmi ke svátečnímu šábesovému obědu.



Mám takový pravidlo, že kdykoliv když vařím, musím u toho něco popíjet (dneska nebylo, chjo) a poslouchat punkovou muziku vhodnou do auta a na večírky. Už nějakou dobu používám Spotify, teda konkrétně pátý měsíc: první tři jsem to měl za 99 eurocentů/měsíc, pak mi zdražili čtvrtej měsíc na 9.99EUR a nyní, pátý měsíc, jsem zpět v zadarmikovém programu. Zadarmikovém znamená, že vám to mezi písničky tu a tam šoupne nějakou reklamku, jako v rádiu.

Reklamky na Spotify se říděj tím, kde se nacházím, takže u nás doma v Tervíku jsou reklamy v Dučtině. A musím říct, že jsou docela efektivní. Sice nerozumím ani slova, ale kdykoliv si nějakou reklamu poslechnu, mám intenzivní touhu běžet do obchodu a koupit si chrrrroooochhhhhhrrrr.

Tak dobrou chuť.




Žádné komentáře:

Okomentovat