pondělí 17. srpna 2020

Zenová omáčka

 Zas jsem dlouho nic nenapsal, koukám. No, tož, začla dovolená, šli jsme na Eislek, první den mě někde na pětadvacátém začlo bolet koleno, do třicátého pátého jsem dobelhal a bylo po dovolené.

Pak jsme jeli do Jestřábky, abychom hodili kluky na tenisovej kemp (ke Karlovi a Janě) na chalupu a po čtrnácti dnech je zas vyzvedli zpátky a valili do Brusle, ze které se nyní hlásím. Jo a taky tam byla prima oslava mezitím. A spousta plavání. A vejlet do Kutný Hory. A film Havel v kině. A pár filmů na Netflixu. A darování krve s pokutičkou za příliš rychlý návrat dom. No a tak vůbec, co se dá zajímavostí stihnout za dva tejdny.

Po cestě Belgie jsme narazili na zajímavé odpočívadlo, kde bylo KFC, BurgerKing i Mekáč! To je jako by kromě Autobahnkirche, které bývaj v Německu často, byla opodál ještě Autobahnmešita a Autobahnsynagoga. Evangelický přístup k rychlému stravování tomu říkejme. 

Dáda s Marťasem šli do KFC vychutnávat tamější hranolky smažené v kuřecím sádle, zatímco my s panem B. jsme vyrazili jak jinak než do B. urgerkinga. Brnčos si objednával "dvojitej dvojitej" v menu, ke kterému je v ceně kečup nebo majonéza nebo "žádnáomáčka". Ta se mu tak zalíbila, že si jí vzal rovnou pětkrát 😋.

Jsem se bál, že nám obsluha tu No Sauce napočítá, protože v ceně byla jen jedna free, ale zaplaťpámbu byli tak zmatení, že naopak k mému menu (chtěl jsem místo hranolek salát) mi dali jak salát, tak hranolky, asi abychom tu No Sauce měli k čemu přilejvat. Nebo přikusovat? Nevím, jakého je vlastně skupenství, podle všeho plynná.

Dorazili jsme večer a ztahaní jak koťata, takže megaúklid zůstal skoro celej na dnešek na Dádu, protože já musel už zas makat. U nás se neuklízí jen tak zbůhdarma pronic zanic, dnes k večeru očekáváme první, tudíž vzácnou návštěvu, a to Kulíčkovic. Stalkuju je na mapě, jsou v Kolíně, naštěstí nad Rýnem, tak to tu budou za hoďku a půl jak na koštěti. Dáme zmrzku a jedno belgické světlé.

Žádné komentáře:

Okomentovat