středa 8. srpna 2018

Neurologie, kalendář bolesti, leč cítíme se stále faň

Naposled mě bolela hlava minulé úterý, takže to máme osmej den bez bolesti a jedem dál, juchů. Je to příležitost pořádně máknout... takže něco málo věnuju práci a hodně věnuju sportu.


Runtastic říká, že středa pátek pondělí a středa bylo plavání, á2km/40 minut, to máme celkem 8 km naplaváno.
Runtastic říká, že čtvrtek a neděle bylo běhání, dvakrát osm kiláčků to máme 16km; nic moc, ale tempo pod 5min/km slušný, na to vedro.
Runtastic říká, že čt 20km, pá 17km, ne 28km bylo kolo, a znovu tento týden pondělí a dneska (středa), bambilión kilometrů celkem, veliká paráda, ale neusnout na vavřínu.


Na neděli 2.9. jsem přihlášenej na sprint (0,6-27-7) do Pardubic, tam už jsem byl, tak nejsem moc ve stresu. A taky je eště šance natrénovat. Koupil jsem si v Dekáči novou kombinézu, vlastně mojí první, dneska jsem jí zkusil na bazéně a dobrý, plave se v ní luxusně. A mám objednaný nový karbonový kola z číny, třeba dorazej do tý doby, to by byla paráda.


Včera, to bylo úterý: Pan doktor Effler v nemocnici Na Františku byl vcelku OK, provedl základní neurologická vyšetření a domluvili jsme se na dalších: rentgen hlavy a horní části páteře, CTčko téhož, EEG. Navíc jsme se domluvili, že si budu vést deník bolesti  v úrovních Vůbec nebolí/trochu bolí/bolí jak kráva. Eště nevím, kam to budu psát, ale měl bych bejt připravenej. Zatím, zaplaťpámbů, není co zapisovat.

Žádné komentáře:

Okomentovat