středa 1. srpna 2018

Oškobrh podruhé, cítíme se faň

A máme tu zas srpen, půlka prázdnin je v křemíkovém nebi.

V pondělí jsem vyexpedoval rodinku a to vytvořilo prostor pro úplně minimalistické mikrodobrodružství: večer, když byla práce hotová a bylo furt vedro, jsem se vybavil dvěma ciderama a mastňácky jsem si vyjel na Oškobrh, kde jsem přechrupnul. Nad ránem mi byla dokonce kosa, joooo!

Dneska máme středu. Už od návratu z dovo, to je od soboty, mě bolela hlava a byl jsem proto protivnej i sám sobě. Protože už to trvá tyjo víc než třičtvrtě roku možná, objednal jsem se na dnešek k paní doktorce Brožový do EUC. A stejně jako posledně u kardiologa mě akorát dneska bolest přešla. Ale paní doktorka mě vyslechla, konstatovala, že bolesti hlavy nejsou běžným průvodním projevem bradykardie a tedy že se na ní nebudeme upínat (juchů) a pro začátek, aby získala čas, mě poslala na odběry (rovnou) a následně na oční (zejtra). Až budou výsledky z odběrů, bude to akorát na vyšetření na neurologii (sedmýho). Dost si od toho slibuju, udělal bych cokoliv, aby se to stabilizovalo.

A do té doby si užívám dny jako je ten dnešní, kdy nic nebolí a svět je hyperfektní.

1 komentář:

  1. Tak já to zkouším anonymně. Doufám, že budete s vyšetřeními úspěšní.
    Nezasloužíš si to a nedej se.
    BM

    OdpovědětVymazat