čtvrtek 1. srpna 2019

MB D +122

Dobrou chuť, pokud právě obědváte, jak říkával pan ředitel Železný. Mám teďko báječně sportovní období, každé ránko pozdrav slunci, pak méru vakra ásana neboli zkrut, tři sedmdesátisekundová prkna a čtyřicet kliků... no dobře, někdy jen třicet pět. Potřeboval bych hrazdu na shybování.

Sobota byl bajk, neděle dlouhá prochajda, v pondělí jsem si podle všeho dal pauzu (aha, šli jsme do hospy, tak proto!), úterý běh do práce a pak večer jsem si ještě odvez auto z domu do práce a jel zpátky na kole, středa ráno znovu kolo do práce. Dneska je čtvrtek, mám tu věci na běhání tak zas nechám auto tady, poběžím dom a ráno na kole zpět... je to trochu komplikovaná logistika, hlavně abych měl vždycky věci na převlečení, prádlo, ručník atd. Už jsem si zvyk, ale občas něco zapomenu a pak to musím dohánět, třeba v úterý ráno jsem běžel do práce a měl jsem přes funkční tričko koženej formální opasek, bez kterého by mi v práci padaly kalhoty. Vypadal jsem jak proper úchyl.

Dobrý je prostě, že každej den je nějakej sport, to mě taknějak udržuje v pozitivní zóně.
Proháním Dády novej bajk, aby se zajel a moh jít brzo na garanční servisní prohlídku. Kolo je boží, lehoučký, krásně všechno šlape, přehazování, brzdy, fakt pecka. Ale i tak se těším, až se vrátím na svoje, který v podmínkách Bruselu (tj. rovinky a tvrdej povrch) je samozřejmě o parník rychlejší. 

Když mluvíme o kole, mám novej plán dát novej (pořádnej) rekord na Gordelroute 100km. Sobotní čas byl 4:57 hodin jízda a 50 minut pauzy na natáčení, baštění atd. "Nedosažitelný" (Dantotsu) čas by byl cca tři hodiny nonstop na profi cyklokrosovém kole (takhle jsem to jel na Czechmanovi 2017), takže můj novej realistickej cíl je míň než 4 hodiny jízda a míň než 15min pauza. Tedy nemůžete se těšit na žádný cinema. Přemejšlím kdy se na to najde čas, vidím to od neděle za tejden.

Těším se dom, letí mi to v sobotu ráno z Charleroi, se starým dobrým levným Ryanairem, tak snad nám neupadne kus podvozku. :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat