úterý 6. srpna 2019

Mise Brusel, den D +127

Dneska je úterý. Po vyčerpávajícím pondělí jsem vytuh přesně ve 22:00hrs a vzbudil se přesně v 6:00hrs na autopilota, což mě inspirovalo k rannímu běhu po parku. Moooooc příjemný a docela tempíčko, 4:50min/km, celkem 6.3km.*

Pak za odměnu sprcha, odjezd do Kolbenky, snídaně v kantýně houska máslo sýr vajíčko na tvrdo a freshly squeezed orange juice. A pak ještě Kafé Olé! silvuplé.

Včera jsem nafasoval náhradní vozidlo za RAVku, která je nyní v opravě. Náhradní vozidlo je Yaris, funglnová, hybrid, solidní výbava. Je to taková motorová myš, docela mě baví, i když neduhy má úplně stejné jako RAV, tj. furt pípá, dost nahlas. Přejedeš pruh bez blikání, pííííp. Blížíš se k radaru, PÝÝÝÝÝÝP. Je jako malé mutující kuřátko.

Dádě by se takový auto možná líbilo, jen ta hrozná barva, ocelová šedá, vypadá to jako základovka kterou jsme v patnácti letech v kolínské Lučebce natírali po dvanáct dlouhých pracovních dní ocelové nosníky na kabely. Ocelová šedá jako pro Rimmera. Tyvole proč takovýhle barvy na auta? To je chtěj prodávat primárně polskému letectvu?!

Jsem se tak rozohnil, že jsem úplně zapomněl, co jsem to chtěl napsat. Jo, že i do Yarisa se s trochou přesvědčování vejde 29" kolo.
Takže už nemám strach, že se nevejde do Lexuse. Lexusa? Lexa? Do Lexy.

Plán na odpo: koloservis (vyměnit 30T přední placku za 34T), a měl bych taky vyprat, kua. A najít v Tervu čistírnu, ať se furt nemusím trmácet do města.

*Aktualizace: zajímavé leč nikoli nové zjištění - po ranním sportu má celé tělo pocit, že už makalo dost a nyní je čas odpočívat. Takže tradičně, kdykoli si sednu a nejsem nějak výrazně aktivní, třeba jsem účastník meetinku nebo audiokonference, okamžitě nastává útlum srdeční činnosti projevující se mikrospánky. Dneska jsem to pořešil příjemně - stavil jsem se na parkovišti, vlez do Yarisu a dal jsem si dvacet :-). Už dopoledne :-).
Nyní zcela osvěžen pokračuji v budování hodnot pro novou, lepší společnost.

Žádné komentáře:

Okomentovat