úterý 30. července 2019

Já se vomlouvám, ale potřebuju si vybrat nějaký ten fňukity čas: dneska mám pocit totálního zmaru.

Po pracovní stránce se mi hromadí úkoly, na který nestačím nebo se na ně necejtím, jako třeba půlroční revize ročního plánu nebo prézoška pro víceprezidenta Toyoty North America, co dorazí v září. Je to smrtelná kombinace, protože nevím co, nevím proč ani nevím jak, tak vyškrabávám poslední zbytky motivace (a incentivizace, ha ha). Marcovi tenhle tejden končí třítýdenní dovolená, v pondělí už dorazí, takže ve mě narůstá pocit zodpovědnosti a lehká úzkost. Je to milej chlop, což o to, ale měl bych mu kua dodat nějaký výsledky :-(.

Ale ráno jsem si suprově zaběh....

...a těším se, že pudu večer udělat nějakou smysluplnou práci, tj. vyprat prádlo a vyzvednout pana S. z čistírny. A panu B. se dneska rozlomil knoflík vejpůl (záhada), tak snad mi čističi přišijou nějakej jinej.

Aktualizace: čističi v mé stávající čistírně 5áSec mi nakašlali, tak na ně taky dlabu. Našel jsem si jinou čistírnu hnedle vedle prádelny, tož budu nosit věci tam. Jsou takoví punkoví, neřešej nějak výrazně stvrzenky (čili daně), ale jsou schopní i opravovat. A taky nemluvěj žádným jazykem co já, ale to je očividně můj problém: paní za přepážkou zkoušela francouzsky, vlámsky, německy... ciwe, já jsem marnej.

Žádné komentáře:

Okomentovat