neděle 28. července 2019

Z Jizerek do Warnemünde

Včera na cyklovýletě jsem si připadal trochu jako kdybych projížděl Jizerkama. Vejlet to byl skvělej, což o to, ale jaksi tomu chyběl ten aspekt dobrodružství. Celou dobu jsem byl zcela v komfortní zóně a dokonce jsem ani nezabloudil.

Večer se mi to trošku rozleželo, taky to bylo tím, že jsem se najed a vyspal a začal jsem mít maličko roupy. Vzpomněl jsem si, že už na první víkend co jsem v Brusli prožil jsem plánoval výlet do Ostende, takového belgického Warnemünde. A i když včera trochu poprchávalo, rozhod jsem se ještě večer vyrazit.

Jak říkával pan Sklenář, zlatým hřebcem našeho programu bude opět cinema.
A doporučuju si předtím odskočit, komu se chce, bo je to dlouhý, nudný a nejsou tam žádný reklamy.












Žádné komentáře:

Okomentovat