úterý 16. července 2019

Haha

Třikrát malé haha z práce:

Bruseláci sou byrokrati, fagt.
Mám vodřený auto. Nejdřív jsem to neřešil, ale Andrei mi poradil, ať to rači nahlásim, jinak mi to naúčtujou. Tak jsem to nahlásil. Odpověď: vyplň formulář pro pojišťovnu. Já: pošlete mi ten formulář? Oni: je v autě. Já: když ho teď spotřebuju, už v autě žádnej nebude. Oni: tak my ti pak pošlem novej. 

:-D

Dodatek: v autě stejně neni. :-(

I v kavárně v práci jsou byrokrati: pani přede mnou, asi o rozměrech tety Káti, tedy sympatická, chtěla půl cheesecaku. Baristka že né, jenom celej. Tak jsem pani nabíd, že se s ní šábnu. Měla radost, rozdělila to a nechala mi tu větší půlku.

Mluvil jsem s Vijayem, to je manažer Infosysu (indická společnost). Než jsme začli meeting, ptám se: Hele, můžu říct Namaste, jako pozdrav? Vijay: jo, v pohodě; je to docela dost uctivej pozdrav. Já: a jak se teda zdravíte mezi sebou? Vijay: různě. V Indii je tolik jazyků, představ si to jako takovou Evropu, ale větší :-).



Odesláno z mého chytrého telefonu Samsung Galaxy.

Žádné komentáře:

Okomentovat