sobota 13. července 2019

MB, D +103, týden s Dádou utek rychle

Sobota dopoledne. Jsem v práci, ale i tak je to dobrý, bo jsem si dal zážitkové spaní a chrněl jsem až do osmi. Někdy musím vyzkoušet, jak dlouho bych moh spát nonstop, jen doplňovat tekutiny a hibernovat. Vidím to tak na 20 hodin, v tichu, chladnu a šeru.

V práci jsem proto, že Andrejův HRIS team přepíná pro italy (a s italy) jejich HR systém ze starýho na novej. To je akcička cca na 4 dny završující asi půlroční přípravné úsilí. Začli včera (v pátek), snad to do pondělka dotáhnou do úspěšného konce. Já jim moc přispět nemůžu, jen nakrmit a pochválit (za tímto účelem musím schrastit nějakou pizzu ... a kua prachy nemám... ). Taky mi Ocelový Marc před svým odjezdem na 3T dovču naložil pár domácáků, co nepočkají. A namísto abych na tom makal, prokrastinuju si tu s blogováním...

Minulý týden byl mimořádně divoký ;-). V neděli se mnou přijela do Bruselu Dáda a zůstala až do čtvrtka. Ty čtyři dny se řídily přesně podle nedávného tweetu uživatele @Dojnice:

Co dělají rodiče, když jim obě děti odjedou na prázdniny? Určitě si představujete, že š****í jako králíci, nebo uspořádají zvrhlý mejdan s výměnou partnerek.....
... zatím jsme vymysleli, že si konečně zajedeme do Ikey.

Takže pondělí: Dáda mě hodila do práce, vlítla do Heytens, objednala závěsy. Odpolko mě vyzvedla v práci, jeli jsme do Ikey, koupili postele, smontovali postele.
Úterý: Dáda mě hodila do práce, vlítla do Ikey, koupila botník. Odpolko mě vyzvedla v práci, jeli jsme do Ikey, koupili pohovku (už druhou, barák je fakticky vobrovskej).
Středa: Dáda mě hodila do práce, jela dom, smontovala botník. Odpolko mě vyzvedla v práci, jeli jsme do Ikey, koupili skříně.
Čtvrtek: Dáda mě hodila do práce, jela dom a smontovala skříně, hrdinka. Odpolko mě vyzvedla v práci a ...  šli jsme na pivko.

Ale nebojte, užili jsme si to na stopro. Pár kompromitujících záběrů.












Žádné komentáře:

Okomentovat