sobota 13. července 2019

Tyvole, tady je tak krásně...

Po práci jsem samosebou nešel na pláž, to je jen takový divadlo v TME atriu, aby na***li lidi, co už maj po dovolený. Po práci jsem dorazil dom a nějak pln kofeinu a cukrů z kafomatovýho nápoje, vyrazil jsem na kolesu. V pátek totiž Honza Hlavsa u oběda říkal "... jel jsem do Lueven na tři pivka..." a dneska taky Andrei v autě, když jsme jeli pro pizzu, říkal "koupil jsem si nový kolo a vyrazil do Lueven...", tož to nemůže být náhoda, na tom něco bude. Jen chviličku jsem zvažoval, jestli vzít kolo pracovní, co jsem mu přehodil pláště za tlustší, nebo svýho milovanýho karbouse. No, můžete si tipnout jednou...
Cestu jsem zvolil podle Ervínem doporučené aplikace http://www.fietsnet.be, to je web, který ukazuje síť cyklostezek, vlastně křižovatek stezkami propojených. Je to údajně systém, který vymysleli horníci na mapování v dolech. No, každopádně, naklikal jsem si cestu co nejvíc po asfaltu ale zároveň mimo velký silniční tahy. Na obrázku jí vidíte jako tu horní. A pak jsem si jel a jel, a bylo to parádní, a nakonec jsem zjistil, že jsem úplně vyjel z mapy. To je ta spodní cesta. Ale protože naše rodinné heslo, jehož autorství je připisované dědovi Emánkovi, říká "Nikdy se nevracet", a taky protože jsem zrovna s úsilím předjel nějaký mladý cápky, nemoh jsem to jen tak otočit.

Long story short, zase jsem zabloudil, zase jsem se musel na silničce drkocat kamennejma úvozama a blátem, ale se štěstím se mi povedlo nic neprorazit ani nezničit a vrátit se na asfalt. Vcelku můžu dát pět hvězd a všechny palce nahorů, vejlet to byl parádní.

Teď už se mi vůbec nebude chtít makat ;-)


Žádné komentáře:

Okomentovat