pondělí 15. července 2019

MB D+105, nejlepší rada

V pátek mi dal Marc tu nejlepší radu, jakou mi moh dát: nikdy nebookuj Pierra (náš nejvyšší pan IT železničář) na ráno, a už vůbec ne v pondělí.

A taky že jo, potkal jsem ráno (po deváté) Pierra na kuchyňce. Byl celej zadejchanej, až jsem myslel, že mu něco je, ale jen čekal na kafe. Jen jsem řek "Hello, Pierre", ale už i to vypadalo, že je na něj trošku moc. Po chvíli Pierre říká:
- "Viděl jsem v kalendáři pozvánku od tebe."
- "Ano, ale neboj, to je na šestou večer."
- "I tak to dneska nedám, zkus zejtra večer."

:o)

---
Vo víkendu jsem chytil sportovní slinu a i když zjevně sportování negativně ovlivňuje hlavybolení (nechci říct přímo způsobuje, ale minimálně do jisté míry to koreluje. Potřebovalo by to lepší dataset.), naplánoval jsem zajímavou sportovně logistickou úlohu, jak již bylo v předchozím postu avizováno:

::Dneska do práce autmo, z práce běhmo, zejtra do práce kolmo a z práce zase autmo.::

Běhmo/kolmo je to mezi 10 a 11 km, takže težkej pokondr, jen se obávám, aby mě autopilot nezaved na dálnici, buhehe, to by ani v jednom případě nepotěšilo.

Žádné komentáře:

Okomentovat