úterý 23. července 2019

MB, D +113

Poslušně hlásím, že po dobu mojí nepřítomnosti v Bruselu se nic zvláštního nestalo.

Víkend byl, jako hodně víkendů poslední dobou, spektakulární. Šoférka Dáda mě vyzvedla v pátek večer na letišti, trochu jsme zashopovali a pospíchali domů, do Prahy, do Podolí, do lékárny... doprdele to je mi smutno.

V sobotu byla SKVĚLÁ zahradní slavnost hodná UŠLECHTILÝCH kočovníků z východu, viz předchozí post. Více foto následuje. Fotil jsem pro pobavení a poučení svých bruselských kolegů, aby chápali možnou kulturní propast, A MOC JSEM SI TO UŽIL, stejně jako všichni přítomní, co mohli nechat smokingy a žakety doma a prostě jen bejt s lidma, které mají rádi.

V neděli pokračování zahradní slavnosti a následně smutný návrat do reality všedního dne. Včera, tj. v pondělí, jsem si den vylepšil krátkým výběrem nového služebního vozu, neboť RAVce, kterou právě obývám, končí leasingová smlouva. Vím, že budu v čechách za blbce, ale zvolil jsem Lexus CT, takový malý kompakt velikosti asi jako VW Golf, protože jak Dáda trefně poznamenala, je to poprvé a pravděpodobně naposled, co budu řídit Lexuse. No a jako moudrý muž dám na dobrou radu své moudré ženy.

Dneska mě čekají dva těžký meetinky, ale až to skončí, pudu se zas odměnit a koupit Dádě nový kolo.

A teď ty fotky. Nejlepší byla ping-pongová vobíhačka v jedenácti lidech.









Žádné komentáře:

Okomentovat