úterý 12. ledna 2016

Multisportovníček

To vypadá, že nic jinýho nedělám, žejo?

Fakt je ten, že jsem měl od úterka rozbitej ten internet, takže jsem nemoh zapisovat. Pročež nyní ve zkratce:
Páteční plavání, pocit: zuřivě se mi nechtělo a voda byla teplá zbytečně moc, takže plavání bylo lenivé a s pocitem zbytečnosti takového marného snažení.
Sobota: zevl (je taky hák, jak říkal horolezec Miska).
Neděle: nejdřív jsme vyrazili s Dádou ku Oseku se záměrem dát si tradiční nedělní 6km okruh odpočinkovým tempem. Nicméně ve Volárně tak lilo, že Dáda zavelela otočit. Pročež jsem jel sám, dal jsem si stejně jako minulý týden "od Konývky k Maríně a zpět", tj. dvanáct. Tempo bylo ucházející leč pomalejší než posledně. Pocit byl příjemný navzdory zledovatělé ploše a nutnosti soustředit se na balanc. Výsledek: 1 den bolavý koleno, kompenzováno neoprénovou bandáží, nyní již pohoda.
Pondělní plavání byla rehabilitace té neděle. Dneska je úterý, po fyz. stránce jsem stopro a těším se na zejtra do bazénu. To bude rehabilitace po dnešním náročném pracovním dni (report executivě mě spolehlivě vyšťavil).

Žádné komentáře:

Okomentovat