čtvrtek 21. ledna 2016

Župan se blíží.

Po krátké odmlce způsobené sbrteldou rybičkou se vracím k Deníčku, a to z destinace ne menší než Finland Helsinki Airport.


Vylítli jsme dopoledne z Prahy s Kentem , Tačirem a Finnairem. Let byl prima, všechno na čas atd., při příletu to ani nedrnclo. Jako tradičně jsem okamžitě po startu vytuh. Pořád si myslím, že je to variance na efekt "spací panenky", víte, jak jí položíte a ona zavře oči? Tak totéž se mi stává v okamžiku, kdy se letadlo odlepí od země a strmě stoupá k nebesům. V tu chvíli je člověk téměř dokonale vodorovnej, zavře oči a chrrrrrrr. Knížku a poslouchání jsem si vyndaval úplně zbytečně.

Helsinské letiště je malinké, a to i v porovnání s pražským. A při několikahodinovém čekání se jakoby zmenšuje. Na druhou stranu, je tu Burger King, Starbucks a taková křeslobudka, ve které teďka sedím a píšu.

Helsinské letiště je taky brána do Laponska, kam se lidé lítají dívat na polární záři - jééééé. Je dobrá zejména proti trudomyslnosti, což není můj případ, takže návštěvu zatím odkládám.

Na letišti je dále obchod Burberry (bez cenovek, jakoby říkal "If you need to ask, you can not afford it."), DuFry shop s chlastem a hulením (Amphoru nemaj) a zřejmě parádní, volně dostupná odpočívací Lounge, helsinsky Suvanto. Jenže ta je v tém terminálu, co jsme z něj vylezli a prolezli celnicí, zpátky ni krok :-)

Nejčko už mě volá další letadlo, konečně, takže to tu utnu a budu pokračovat po příletu do Nagoye in Japan. A to s fotkama, který se mi zatím z telefonu nepovedlo přesunout semka. Tož bye bye.

Žádné komentáře:

Okomentovat