pondělí 20. května 2019

Maturita, D +25 let

V sobotu proběhlo setkání 4.C. Najděte 25 rozdílů.

Za účast děkujeme: 
horní brázda: Holina, Kope, Maťa, Rich, Péta, paní profesorka Eliška, Céla, Čulha, José, Alenka, Lipča
prostřední brázda: Kačenka, Janička, Dečka, Evička, Jituška, Liduška, Romanka
spodní brázda: moje maličkost, Houdy, Anička, Lenička, pan profesor Sklenář, Jituška, Petruška a Lenička. Leničku jsem si při přivítání splet s Haničkou (Frkovou), tož mi to odpustí, už je to dávno.
Po focení dorazil ještě Tiška.

Omluveni byli:
Zetko - R.I.P.
Alfi - reprezentuje 4.C kdesi v zahraničí
Trkalka (toho času +1) - reprezentuje 4.C na závodech v plodnosti
Martinka - reprezentuje 4.C kdesi v Anglii
Hanička - reprezentuje 4.C kdesi v Hong Kongu
Míša - reprezentuje 4.C kdesi v Itálii, snad na business tripu nebo jiném tripu

Neomluvitelná absence:
Kňavička, Lucinka, Evička (Novotnejch) a Jedle

Hoši prokázali statisticky přesvědčivě nejnovější vědeckou teorii, podle níž jsou muži s bříškem spokojenější, zdravější a pro ženy atraktivnější než muži bez bříška. Dámy prokázaly neuvěřitelnou schopnost cestovat v čase z devadesátého čtvrtého a zhmotnit se přesně ve stejné podobě. Všichni prokázali výdrž ve zdolávání překážek spojených s konzumací lihovin a společně jsme zavřeli první a posléze i druhou restauraci. Já jsem si pak šel dát do hotelu snídani :-)

Obecně vzato, byla to nesmírná radost se se všemi setkat, a těším se opět za pět.*

*Viz nesmrtelná scéna:
- Hlašte se na zkoušení, ať si to vopravíte. Nebo jste s těma koulema spokojený?
- Paní profesorko, já jsem se svejma koulema docela spokojenej.
- Jen abyste to nepřechválil, Průcho.


Žádné komentáře:

Okomentovat