čtvrtek 16. května 2019

MB, D +46

Připojuji se k přání všeho nejlepšího Přemyslům, ať už jsou skuteční, nebo inkognito z Nepomuku.

Jak se říká ve znělce Malého pitavala, svodka událostí dnešního dne:

Udělal jsem faux-pas na audio meetinku s Business Support Group.
Naštval jsem účetní.
Udělal jsem faux-pas na chodbě, když jsem potkal Tima z TPCA.
Stavil se u mě Sato, pokecali jsme.
Musím namalovat komiks.

Asi bych to měl trochu rozvést. Začnem u BSG. To je partička, co patří do TME, ale sedí v UK. Měli jsme audio na nějaké pracovní téma. Když jsme skončili, až moc plynule jsem přešel do informálu a zeptal se manažera BSG Steva:
-Steve, nejsi náhodou z Essexu?
-Co?
-Jestli nejsi z Essexu?
-Ne, já jsem z BSG.
-Já myslím odkud pocházíš.
-Jo, aha, z Birminghamu.

Naštěstí to pokračovalo dobře, říkám.
-Aha. Ptám se proto, že máš přízvuk úplně jako Keith Flint.
-To jsem rád! Prodigy je moje nejvíc nejoblíbenější kapela.
-Moje taky! Škoda Keitha (pozn. nedávno spáchal sebevraždu).
-Jo, to je škoda.

Poznámka: přivézt pro Steva raritní vydání Music for the Jilted Generation, co vyšlo jen v Japonsku. Mám ho v nějakém kufru doma.

---
Pak jsem taky naštval účetní. Všichni by měli vědět, že mzdové účetní, učitelky a taky normální účetní je potřeba si považovat... jinak s váma zametou.
Psala mi účetní, že potřebuje dodat originál faktury za letenky z Bru domů, co jsem si je nechal proplatit. A já jí píšu, že originál má přiložené v Oraclu. A ona že potřebuje papíry. A já říkám že to už nebude originál, bo originál jsem dostal elektronicky. A ona že potřebuje papíry. A já se jí ptám, co s těma papírama bude dělat dál. A ona že je založí pro případ auditu. A já jestli by se auditor nemoh podívat do Oraclu. A ona že jen dělá svou práci podle standardů. A já že oceňuju že dělá práci dle standardu a že by taky měla mít dobrý přehled o následujících procesech, bo to jsou z Toyota way logiky její zákazníci. A ona se naprdla.

Uvědomil jsem si pozdě, jakou chybu dělám, že jí rozvíjím po mailu. Tak jsem vyběh dvě patra, představil jsem se jí, omluvil jsem se jí, vysvětlili jsme si to. Ukázalo se, že i ona dlouho rozporovala tuto praštěnou praxi a pak to vzdala, protože v TME něco změnit je prakticky nemožný, ale že jí to taky sere a nejvíc jí sere když jí někdo naznačuje že by to měla zlepšit protože ona už to zkusila.

Tak jsem vytisk všechny ty papíry, byla jich hromada, i cover sheety na ně, s čárovejma kódama, aby se to účetní dobře skenovalo ;-) a všechno jsem jí to tam během hodinky odnes a už jsme zas kamarádi.

A pak jsem se ptal Lorie, jestli ty věci taky dodává dvojitě, v papíru i v digitálu, a ona povídá, že ne. :-)
---
Dneska byl jeden z těch dlouuuuhejch dnů, domů jsem razil asi 18:30 a dorazil asi v 19:00. Musela to bejt hezká podívaná, kravaťák v bílý košili a obleku, v hybridním autě za bratru bezmála mega, se stočenejma okýnkama si nahlas béká My máme v hlavě svý punkový království...
Zabékejte si se mnou a já jdu vařit čočku, snad už je odmočená.

Žádné komentáře:

Okomentovat