pondělí 13. května 2019

MB D+ 42

Dneska jsem jen empty suit, i když co si budem nalhávat, hezkej*1, ale žádná přidaná hodnota pro společnost :-(. Všichni kolem vypadají busy, tak se snažím aspoň nerušit, a píšu o včerejšku:

Včerejší firemní Ekiden (štafeta 4x2km), hm, co k tomu dodat?
* 2 km je prakticky sprint. Nic pro nás starý psy. I tak jsem si udržel slušný tempíčko cca 4:01/km a nezklamal tím zbytek manšaftu. Prej jsme nakonec skončili jedenáctí asi z třiceti teamů, ale kdo ví. Časy si totiž každej team měřil sám.
* Fakt, že si každej team měřil čas sám, krásně ilustruje low-costovost celého podniku. Vlastně to byly dva nafukovací hrady.

Dokonce nebyl ani sound-systém, takže když se vyhlašovalo, vlastně se nevědělo co a proč. Třeba u téhle partičky na fotce jsem si mohl snadno tipnout, že ocenění je za nejlepší kostýmy - šmoula, pan hranolka a dvě fousatý transky. Ale když nastupovali další, absolutně jsem netušil, která bije. Bylo vidět, že i Dr. Van Zyl, prezident TME, na fotce ten ve slunečních brýlích, kdybyste si ho náhodou chtěli splést s jednou z fousatejch transek, je z toho zmatenej. Naštěstí všechny medaile byly stejný, zlatý, takže prostor pro chybu byl minimální.
* Fakt, že si každej měřil čas sám je i důvod, proč nebyly vyhlašovány individuální výsledky, což je něco, na co jsem se tak trochu cílil - bejt aspoň v top 20 chlapů. Leč, je to všechno o teamovosti, že?

* Teamovost byla v našem případě dokonalá, protože jsme se vlastně neznali. Přesněji řečeno já jsem se znal s Bogdanem, Bogdan se znal s Marcem, ale toho posledního koně neznal nikdo. Ani jméno jsme nevěděli. Já jsem teda doufal, že se jmenuje Usain, ale ukázalo se, že se jmenuje Ambuj (čteno Ambuš, v překladu z AJ je to "přepadení ze zálohy"). Ambuš nás nepřepadl, jen dorazil fakticky na poslední chvíli. Pak ale zaběh solidní výsledek, jak vidno z tabulky, tak jsme mu jeho just-in-time příjezd prominuli.

Zbytek neděle jsem trochu čet (Hedvábník), ale když se v jedné scéně hlavní hrdina Cormoran Strike jal mýt nádobí a uklízet, aby si zachoval aspoň nějaké zbytky sebeúcty, inspirovalo mě to. Zavřel jsem knížku a ... a šel si zapařit Heroes and Generals.

*1 Aktualizace: hezkej suit, samozřejmě, né vobsah.

Žádné komentáře:

Okomentovat