středa 29. května 2019

Opouštíme mamahotel

Bylo to krásné, po dva měsíce si válet šunky na "mamahotelu" provozovaném společností BBF Business Flats a jen nakupovat, občas prát a trochu žehlit, prostě pankáčova pohodička. Od zítřka začíná nová a zajímavější etapa Mise Brusel: zrychlený přesun do nejluxusnějšího squatu na světě, ve snobském městečku Tervuren, kde každého nového občana přijde přivítat pan policista osobně a když nemáte Bávo v elektrice, radši děti nevozte před školu alébrž je vykládejte za rohem.

Včera jsem do squatu navezl rám postele, rošty a první matraci. Dneska se mi povedlo do auta nasoukat matraci druhou a ještě se vlezlo žehlicí prkno a dvě krásný plastový sesle, skládací, white trash quality.


Plán na zítřek je všechno to postupně vyvalit z garáže do přízemí a následně do patra, rozbalit a skládat si. Což je lepší dělat v jednom, nehrozí pak rozpad vztahů či vraždy v afektu. Nicméně nelze vyloučit sebevraždu. Následně plán na pátek je sehnat, co jsem koupit zapomněl (už teď vím, že to je žehlička a stůl a kua čtyři vruty na ty rošty), a hlavně čekat na pana Interneta a taky na pány z Ikey, co přivezou a doufejme i do přízemí vynesou sedací soupravu, co má 164 kilogramů.

Za něco málo přes tisíc éček, bratru, by to pro mě mohli udělat. Snad budou nadávat jen v nějaké nesrozumitelné řeči, jako já, když v práci uvozuju každou druhou větu "tyvole" a Tomáš Rollo z teamu Enterprise Architects se tomu směje. Jednou jsem řek i "kurva", tomu rozuměla i Antoinette, protože prej měli na baráku polský dělníky. "Bordel" radši neříkám, to je úplně mezinárodní slovo, i když v mnoha situacích by se to hodilo přesně.

Co jinak novýho v práci, heh.... všechno interní informace, takže cenzurováno, cenzurováno... k vobědu byla ryba s fazolkama, v Ikeě už jsem zas padal hlady, tak jsem si koupil dva veggie hotdogy. Po nich jsem chytil sladkožrouta, ale v restauraci bylo plno, tak jsem si koupil balené ovesné sušenky a můžu zodpovědně a s jistotou prohlásit, že to jsou ty nejtvrdší sušenky v Kanadě. Je mi jasný, že tenhle insider joke pochopí jen tak úzká skupina lidí, že si je můžeme klidně vyjmenovat: Dan "Křída" Křížek, Ondra ze Zaječova (jak se jmenoval?) a Jan Katchaba Klimeš. Jo a ještě ten pankáč co mi šel za svědka na svatbě. To jsou moji bývalí spolubydlící z plzeňského squatu "U bezhlavého sněhuláka", Bendova 8, kteří měli ve videu jen jednu kazetu a na ní South Park. Nevím, jestli nešla vyndat nebo to nikdo nezkoušel, ale SP tam běžel nonstop dokola.

Aktualizace: Koukám, že Křída má doktorát a přišel o dredy. Nevím, jestli to byla dobrá výměna; jeslipa se na doktorát taky daj lovit holky? ;-)

Žádné komentáře:

Okomentovat